צפו • פרוש חזר למשרד החינוך: "מאמין בהנהגת השר בנט"

    אברהם זילבר 1 Comment on צפו • פרוש חזר למשרד החינוך: "מאמין בהנהגת השר בנט"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שלישי) נערך טקס קבלת הפנים במשרד החינוך לשר וסגנו החדשים בתפקיד, נפתלי בנט מ'הבית היהודי' ומאיר פרוש מ'יהדות התורה' שהתקבלו בהתלהבות על ידי סגל המשרד ובכיריו.

    סגן השר החדש נשא בטקס נאום מכובד: "היום, בהשגחה פרטית, חל ראש חודש סיוון, החודש בו ניתנה תורה לישראל, השל"ה הקדוש תיקן תפילה שנאמרת בערב ראש חודש סיוון, תפילה שהיא סגולה מיוחדת, בכדי לזכות בבנים ובבנות ולחנכם כראוי.

    "מכובדי, זכיתי לשמש כסגן שר החינוך במשך שנתיים, ומאותם שנתיים – שהיו רק לפני תקופה קצרה, זכיתי והתיידדנו יחד, עובדי המשרד ואני, וגם השתדלנו לשמור על קשר, חלק מעובדי המשרד ואני, במהלך השנים.

    "אני מאמין שבהנהגת השר החדש, יחד עם צוות המשרד, נעמיק את החינוך לזהות יהודית, נעמיק את החינוך למורשת היהדות ולערכי המולדת כאחד. אני מאמין שנחזק את מעמד המורה והמחנך בישראל.

    "כבוד השר, המנכ"לית ועובדי המשרד כולם – אתם יכולים לראות בי בן ברית המבקש בשם הציבור להיות מסור למען הציבור, לעשייה הכללית, להגשמת המטרות המשותפות של כל המשרד.

    "אנחנו מברכים את השר בנט על בחירתו לשר המופקד על החינוך בישראל. מהיכרותי איתו, הוא חדור מטרה, ותמיד כאשר סימן מטרה, הוא הגיע אליה, ואגלה לכם סוד שלא רק בתחום הציבורי, אלא גם בעסקים הפרטיים. הוא איש של חזון, איש ביצוע מעולה, ובוודאי יצעיד את מערכת החינוך להישגים גדולים.

    בין המשתתפים היו חברי הכנסת אורי מקלב, מנחם אליעזר מוזס, ישראל אייכלר, וכן יעקב גוטרמן, אברהם רוזנטל, שמעון שר, יוסי דייטש, איציק רייך.

    יצויין כי ללשכת סגן השר הצטרף יועץ חדש, נציג הכלל החסידי באשדוד, העסקן יהושע טננהויז ממנהלי קופת החסד בעיר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גם ביהדות התורה העובדים שלהם לא קיבלו שקל על העבודה שלהם!!!!